Od kilkunastu lat skutecznie odzyskujemy wierzytelności dla naszych Klientów. Wykorzystujemy nowoczesne technologie. Stale doskonalimy narzędzia windykacyjne. Zdobyliśmy ugruntowaną pozycję na rynku. To wszystko nie byłoby jednak możliwe, gdyby nie najważniejsze: Ludzie

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Wrocław

 

Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:

 

  • Organizacja pracy Sekretariatu,
  • Załatwianie bieżących spraw Zarządu,
  • Współpraca z poszczególnymi działami w Firmie,
  • Organizacja podróży służbowych, spotkań biznesowych, obsługa gości, itp.,
  • Nadzór nad efektywnym przepływem informacji i dokumentów w Firmie,
  • Zaopatrzenie Biura w artykuły biurowe, spożywcze, itp.,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych,
  • Współpraca i wymiana informacji z księgowością i kadrami,
  • Obsługa urządzeń biurowych

 

Od Ciebie oczekujemy:

 

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym,
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wyższe wykształcenie,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Samodzielność, inicjatywa, przedsiębiorczość i dobra organizacja pracy,
  • Nienaganna prezencja oraz wysoki poziom kultury osobistej,
  • Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.

 

Oferujemy:

 

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Szansę rozwoju zawodowego i awansu,
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz szereg szkoleń cyklicznych,
  • Miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy,
  • Odpowiedzialną i ciekawą pracę w młodym zespole,
  • Dofinansowanie do ubezpieczenie medycznego,
  • Polisa na życie,
  • Świeże soki i owoce,
  • Kultura niekorporacyjna,
  • Bezpłatny parking,
  • Cykliczne spotkanie integracyjne,
  • Pakiet powitalny i niezbędne narzędzia pracy
wyślij CV oraz list motywacyjny na adres rekrutacja@rudyconsulting.pl
↓
KONTAKT OGÓLNY
close slider